K instalaci lze použít pouze dodané díly. Následující obrázky jsou schémata instalace. Polohy a způsoby upevnění různých dílů se mohou lišit z jednoho modelu automobilu do druhého, ale obecně zásady musí být dodržovány v souladu s požadavky této kapitoly. Jinak topení nemusí pracovat normálně nebo mohou nastat bezpečnostní problémy.
Instalace těla
Ohřívač lze instalovat uvnitř i venku vozidla. Pokud je topení instalováno mimo vozidlo, musí být přijata opatření, aby se zabránilo vystříknutí vody na ohřívač. Pro instalaci musí být k dispozici dostatek místa pro proudění vzduchu a údržbu.

Rozměr:
A - minimálně 30 mm volného prostoru pro sání vzduchu
B - minimálně 130 mm, pro dokonalé chlazení a možnost sejmout kryt
C - silikonové těsnění musí být přímo na podlaze vozidla, aby došlo k utěsnění
Pokud dáte na silikonové těsnění plech pro vyrovnání a takto to našroubujete do podlahy, těsnění funguje mezi plechem a topením, ale mezi podlahou vozu a plechem nic netěsní
Topení musí být na podlaze utěsněno dodaným silikonovým těsněním.
Povrch pro instalaci musí být nehořlavý a rovný.
Při instalaci pevně utáhněte čtyři matice M6, které poskytuje výrobce.
Zkontrolujte, že se vrtule volně otáčí, přitažením na nerovnosti může dojít k blokaci a chybě E06
Pro opětovnou instalaci topení musí být nové těsnění.
Je třeba věnovat pozornost tomu, aby úhel sklonu nepřekročil limit, jinak bude ovlivněn normální provoz.
Topení může být pouze na jednom boku a to žhavicím kolíkem nahoru

Instalace systému ohřevu vzduchu
Systém ohřevu vzduchu by neměl být spojený se vzduchovým systémem vozidla.
Může být nezávislý režim vnější cirkulace nebo vnitřní cirkulace.
Pokud je k ohřívači připojena vnější trubka topného vzduchu, průměr trubky by neměl být menší než 85 mm. jeho materiál by měl být schopen odolat teplotě 130 ℃。 Maximální pokles tlaku mezi stranou přívodu vzduchu a výstupní stranou systému ohřevu vzduchu by neměla být vyšší než 0,15 kPa.
Horký vzduch z topného systému by neměl foukat na takové části, které nejsou schopné odolat teplu. V případě potřeby lze instalovat vlastní ochrannou mřížku na konce trubek.
U ohřívače pracujícího v režimu vnější cirkulace
Vstupní otvor pro vzduch by měl odpovídat normálním podmínkám při provozu, nelze do ohřívače nasávat stříkající vodu, výfuk z motoru a nečistoty.
U ohřívače pracujícího v režimu vnitřní cirkulace
Opatřením je třeba se vyvarovat opětovnému vstupu přiváděného horkého vzduchu dokola. Pokud v tomto režimu není připojena žádná trubka pro přívod vzduchu, na přívodu vzduchu musí být instalována dodávaná mřížka. Nasávaný vzduch by měl být nasáván z chladu oblasti ohřívaného prostoru, například pod sedadly.
Instalace systému přívodu paliva
Palivo lze dodávat z palivové nádrže vozidla, nebo přídavné nezávislé palivové nádrže. Nesmí se instalovat do jakékoliv oblasti, která by mohla způsobit požár, pokud je použita nezávislá palivová nádrž.
Výškový rozdíl mezi topením, palivem a palivovým čerpadlem ovlivňuje tlak z paliva. Vnitřní průměr a délka palivové trubky souvisí s odporem paliva. Při instalaci zvažte tyto faktory.

Instalace palivového čerpadla
Palivové čerpadlo by mělo být instalováno na místech, kde se lze vyhnout sálavému teplu z částí vozidla, a místa s chladným vzduchem. Jeho okolní teplota by neměla překročit 20 ℃.
Při instalaci palivového čerpadla použijte držák s tlumičem rázů.
Úhel čerpadla by měl být cca 30°, při pumpování vznikají bublinky a při sklonu nejsou blokovány a mohou se volně pohybovat do spalovací komory

Instalace palivového filtru
Palivový filtr by měl být instalován před vstupem do čerpadla.
Často se zaměňují strany směru průtoku.
Osobně instalaci filtru nedoporučuji, dochází k netěsnosti systému, pokud filtr tak kupte kvalitnější.

Instalace palivové trubky
Používejte pouze flexibilní nylonová trubice, která má dobrou odolnost vůči světlu a tepelnou stabilitu.
Vnitřní průměr trubky je Ø2 mm.
Umístění palivové trubky by mělo být chráněno proti odletujícím kamenům a být mimo dosah všech částí vozidla vyzařujících teplo. V případě potřeby lze nainstalovat ochranný oplet, nebo trubku.
Palivová trubka od palivového čerpadla k topení by měla být od spodu nahoru, aby mohly unikat bublinky.
Redukční černá hadička se nastříhá dle potřeby a do ni se vloží bílá, nebo transparentní palivová hadice, pořádně stáhnout dodanými svorkami.
Injekční stříkačkou vytáhněte vzduch od nádrže ke vstupu čerpadla.

a) hadice musí být vložena po celé délce spoje.
b) rozpojené a zkroucené hadice umožnuji vznik bublin
Napojení Jehly
Otvory na palivové nádrži (nebo víku nádrže) pro instalace by měla mít přiměřenou velikost s oříznutým okrajem a s dobrou rovnoměrností kolem otvoru. Dobré utěsnění je nezbytné.
Spodní konec jehly by měl být 25 mm - 40 mm od spodní části palivové nádrže, zamezíte vyčerpáním rezervy a nasátí nečistot ze dna nádrže

Pokud je palivo čerpáno z palivového potrubí do motoru, pomocí T kusu po instalaci se nastartuje motor vozidla na jednu minutu, aby se odstranil zachycený vzduch v sacím potrubí paliva.
Nedoporučuji napojovat na systém motoru, ale dávat T kus před čerpadlo příhřevu motoru.
Průměr T kusu je ideální 4 mm
Instalace výfuku a vzduchu pro spalování
Sání a výfuková trubka musí být nasáván z vnějšího prostoru mimo vozidlo.
Výfuk a trubka sání musí být nasazena.
Musí být přijata opatření, aby se zabránilo výfuku kouření do vozidla.
Trubky procházejí vnější stěnou nebo otvory na musí být přijata opatření, aby se zabránilo vniknutí stříkající vody.
Trubka pro přívod vzduchu je vyrobena z vlnité hliníkové trubky, její povrch je pokryt plastem a papírem.
Výfuková trubka je vlnitá trubka z nerezové oceli. Trubku na konci nastřihněte nůžkami, aby mohlo dojít k sevření.
Na spojte s topením, použijte k upevnění dodané svorky pevně je dotáhněte.
Na konec výfukového potrubí dejte tlumič, pozor na správný směr, na jedné straně je malá dírka, která musí směřovat dolů, kvůli kondenzátu.
Trubka nesmí přesáhnout 270 ℃.
Vstup trubek by neměl být ve směru pohybu vozidla.
Otvory trubek by neměly být blokovány, deštěm a sněhem nebo jinými nečistoty. Výfuková trubka by měla být instalována ve velké vzdálenosti od plastové části nebo jiné předmětů se špatným tepelným odporem.
Výfuková trubka by měla být správně připevněna, výfukový otvor by měl směřovat dolů, kolmo na silnici povrch s úhlem 90 ° ± 10 °. Chcete-li takový úhel zajistit, upevňovací spona pro výfukovou trubku by měla být do 150 mm od konec trubky.
Varování: Porušení výše uvedených požadavků může způsobit požár.